Polttava Oy perustettiin vuonna 2024. Heidi Holmin pitkäaikainen Diweiss -toiminimi muutettiin osaksi uutta yritystä, jossa yhdistyvät kahden ihmisen, Heidin ja Nikon tekniset ja visuaaliset taidot sopivassa suhteessa ja antavat mahdollisuuden luoda jotain uutta ja erilaista.
Polttava Oy valmistaa ja myy korkeassa lämpötilassa poltettavia siirtokuvia ja tekee omia tuotemallistoja myyntiin. Valmistamme myös brändituotteita ja tarjoamme graafisen suunnittelun palvelut oman mallin suunnitteluun. Jyväskylässä sijaitsevan Diweiss Tattoo -tatuointiliikkeen lisäksi yrityksen toimintaan kuuluu myös Puzzukka Puoti, Hoitajanlaukku ja Mustamaija -verkkokaupat.
Suunnittelemme ja valmistamme tuotteet itse. Kaikki kuviot ja kuvitukset Heidin käsialaa.
Ystävällisin terveisin, Heidi Holm ja Niko Rautiainen
Polttava Oy
Notkotie 1, 40270 Palokka
3460752-1
info@polttava.fi
Heidi Holm p. 0400 010463
Niko Rautiainen p. 045 159 2220
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.7. 2017 alkaen.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Diweiss
Notkotie 1, 40270 Palokka
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Diweissin yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat parhaiten yhteyden sähköpostilla: info@diweiss.fi
Diweiss, Heidi Holm
040 0010 463 (en pysty vastaamaan puheluihin asiakastöiden aikana)
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Pyrimme toimittamaan tuotteet kuljetettavaksi 1-2 päivän kuluttua tilauksesta. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.
Palautuksissa ota yhteyttä sähköpostilla: info@diweiss.fi
Palautettavan tuotteen tulee olla täysin moitteettomasti ja edelleen myytävässä kunnossa.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.