Yritys

Polttava Oy perustettiin vuonna 2024. Heidi Holmin pitkäaikainen Diweiss -toiminimi muutettiin osaksi uutta yritystä, jossa yhdistyvät kahden ihmisen, Heidin ja Nikon tekniset ja visuaaliset taidot sopivassa suhteessa ja antavat mahdollisuuden luoda jotain uutta ja erilaista.

Polttava Oy valmistaa ja myy korkeassa lämpötilassa poltettavia siirtokuvia ja tekee omia tuotemallistoja myyntiin. Valmistamme myös brändituotteita ja tarjoamme graafisen suunnittelun palvelut oman mallin suunnitteluun. Jyväskylässä sijaitsevan Diweiss Tattoo -tatuointiliikkeen lisäksi yrityksen toimintaan kuuluu myös Puzzukka Puoti, Hoitajanlaukku ja Mustamaija -verkkokaupat.

Suunnittelemme ja valmistamme tuotteet itse. Kaikki kuviot ja kuvitukset Heidin  käsialaa.

Ystävällisin terveisin, Heidi Holm ja Niko Rautiainen

Polttava Oy

Notkotie 1, 40270 Palokka

3460752-1

info@polttava.fi

Heidi Holm p. 0400 010463

Niko Rautiainen p. 045 159 2220

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.7. 2017 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Diweiss

Notkotie 1, 40270 Palokka

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Diweissin yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat parhaiten yhteyden sähköpostilla: info@diweiss.fi

Diweiss, Heidi Holm

040 0010 463 (en pysty vastaamaan puheluihin asiakastöiden aikana)

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tuotteet kuljetettavaksi 1-2 päivän kuluttua tilauksesta. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.

Palautuksissa ota yhteyttä sähköpostilla: info@diweiss.fi

Palautettavan tuotteen tulee olla täysin moitteettomasti ja edelleen myytävässä kunnossa.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata